Ciszewski Public Relations dla GTL-LOT Usługi Lotniskowe

Spółka GTL-LOT Usługi Lotniskowe powierzyła agencji Ciszewski Public Relations obsługę PR. Zakres działań obejmuje relacje z mediami, komunikację wewnętrzną oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych. Za obsługę klienta odpowiada zespół Renaty Toczyskiej-Seligi. Ciszewski PR doradzała wcześniej spółce GTL-LOT, co zaowocowało propozycją stałej współpracy. Obecna umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Dział Turystyka i Transport pod skrzydłami nowego managera dynamicznie się rozwija. Już kolejna firma dostrzegła unikalne kompetencje Ciszewski PR w obsłudze firm z sektora turystyki i transportu. Stawiając na tę specjalizację zatrudniliśmy ekspertów i pasjonatów lotnictwa, będących godnym partnerem dla firm operujących w tym wyjątkowo zmiennym środowisku - mówi Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski PR.

Do klientów Ciszewski PR należą między innymi: Biuro Podróży Triada, DPD Polska, sieci hotelowe Best Western i B&B Hotels oraz Carrefour, Carlsberg i Allegro.